luni, 15 septembrie 2008

Festivalul Anonimul 2008



Locatie: Sf. Gheorghe, jud. Tulcea
Data: 11-17 august 2008

In sfarsit, am ajuns si eu la a 5-a editie a festivalului Anonimul. Locatie superba, greu de descris in cuvinte ce frumos e locul, sat frumos, oameni frumosi, mancare buna, plaja incredibila. Din pacate nu am vazut asa multe filme pe cat mi-as fi dorit, dar am bifat: Deal Breaker, Room 10, The Wave, Hot Dog, It's Hard to Be Nice, Boogie, Lemon Tree, Deficit. Marele premiu a fost acordat filmului Silent Light, un film mexican regizat de Carlos Reygadas, film prezent si la festivalul de la Cannes in 2007. Radu Muntean a castigat premiul pentru regie iar premiul publicului a ajuns la The Wave, film german in regia lui Dennis Gansel.
revin...














































Niciun comentariu: