marți, 28 iulie 2009

The Reaping



Productie: SUA, 2007
Gen: horror
Regie: Stephen Hopkins
Scenariu: Carey Hayes, Chad Hayes
Distributie: Hilary Swank, David Morrissey, Idris Elba, Stephen Rea, Anna Sophia Robb
Soundtrack:
James Brown - Tell Me What I Did Wrong
R.L. Burnside - Poor Black Mattie
Yellowman - Body Move
Sippie Wallace - Have You Ever Been Down
Nina Simone - Take Me to the Water
Trailer:


ioi, mega bullshit!!! :)) Nu stiu cum a ajuns filmul asta in calculatorul meu dar n-am putut sa-l sterg fara sa ma uit. M-am uitat, mi s-a parut execrabil, l-am sters. Partea proasta e ca a avut un final care a lasat asa o portita deschisa, ca si cand ar fi posibila o parte a 2a a filmului, The Harvesting sau The Second Reaping sau The Reaping Hits Again :)) Groaznic.

p.s. am descoperit in sfarsit ca pot pune link la titlu asa ca de azi se poate click-ui pe titlu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cred ca l-am vazut acu vre-o 2 ani...foarte foarte si ma repet dar foarte naspa...