sâmbătă, 3 octombrie 2009

Politist, adj.



Productie: Romania, 2009
Gen: drama
Regie: Corneliu Porumboiu
Scenariu: Corneliu Porumboiu
Distributie: Dragos Bucur, Vlad Ivanov, Irina Saulescu, Ion Stoica, Cosmin Selesi
Soundtrack:
Mirabela Dauer - Nu te parasesc iubire
Trailer:



Se pare ca reteta succesului in cinema pentru publicul roman nu consta in a avea un film romanesc premiat la Cannes. Filmul romanesc premiat la Cannes reprezinta doar aperitivul, adica toata lumea e incitata si cauta sa-l vada in avan avan avan-premiera. Iar pentru ca aperitivul e prea mic pentru a satura publicul flamand, se trece la "masa" propriu-zisa, mai exact vizionarea filmului, si cum se intampla in atatea locuri, lumea se napusteste sa apuce cat mai mult si pana la urma ajunge sa se sature cu foarte putin. Eu am mancat incet, cate un pic din toate, si la final am ragait si am zis "Multumesc pentru masa delicioasa". Cum am citit undeva, trebuie sa adaugi si o pastila de rabdare cu un pahar de apa. Sanatace!

Niciun comentariu: