duminică, 14 februarie 2010

Law Abiding Citizen



Productie: SUA, 2009
Gen: drama/thriller
Regie: F. Gary Gary
Scenariu: Kurt Wimmer
Distributie: Gerard Butler, Jamie Foxx, Colm Meaney, Bruce McGill, Leslie Bibb
Soundtrack:
The Studio Sound Ensemble - Mr. Tambourine Man
As I Lay Dying - 94 Hours
The Who - Eminence Front
Deftones - Engine Number 9
Grand Funk Railroad - Sin's a Good Man's Brother
Trailer:


M-am uitat la filmele astea (Law Abiding Citizen, The Ugly Truth, Gamer) doar pentru Gerard Butler, si nu pentru ca mi se pare un actor bun, ci pentru ca mi se pare un actor secsi :D. Nu le recomand, dar daca sunteti in pana de inspiratie, uitati-va la Law Abiding Citizen, e cel mai ok.

2 comentarii:

Lucian Lirca spunea...

mie mi-au placut toate. stii de ce?
dupa o zi grea, ai nevoie de ceva usor sa te relaxezi. Law abiding citizen e foarte misto :)

GyA spunea...

da, stiu ce zici, si mie mi se intampla :) sanatace!